نقش سئو در موفقیت کسب و کار
اگر به موفقیت خود در زمینه ی کاری خود اهمیت می دهید ، باید به بهینه سازی سایتتان برای موتورهای جست و جو نیز اهمیت بدهید. سئو مسئله ای بسیار مهم در کسب و کار های امروزه ی باشد. برای این که در لیست جست و جو ها حضور داشته باشید ، باید طراحی وب سایت خود را بر اساس الگوریتم های موتور های جست و جو انجام بدهید. زیرا این کار موجب می شود ، شانس بیشتری برای حضور در نتایج جست و جو ها داشته باشید. با یک استراتژی صحیح برای سئو سایتتان می توانید در بسیاری از هزینه هایتان صرفه جویی کنید. آمارها نشان می دهد تنها یک درصد از افرادی که در بازاریابی اینترنتی سر رشته دارند ، به وسیله ی دانششان درآمد کسب می کنند. چون این دسته از افراد می دانند می دانند چگونه سایت را ترویج بدهند. اگر می خواهید به وسیله ی وب سایتتان درآمد کسب و کنید و از آن طریق تبلیغات خود را انجام دهید ، باید نقش سئو در موفقیت کسب و کار را بفهمید.

تعریف نقش سئو در موفقیت کسب و کار
اگر بخواهیم نقش سئو در موفقیت کسب و کار را تعریف کنیم ، نیاز است در ابتدا سئو ا تعریف کنیم. SEO که سرواژه های عبارت Search Engine Optimization می باشد به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستو جو می باشد.
نقش آموزش سئو در موفقیت کسب و کار شما این است که به موتور های جست و جو می فهماند که هر صفحه ای از وب سایت شما چه موضوعی را به بازدید کننده ارائه می کند. نقش سئو در موفقیت کسب و کار های امروزه وابسته به کلمات کلیدی و عبارت های جست و جو می باشد. برای حضور در میان لیست نتایج مورد جست و جوی گوگل یا سایر موتور های جست وجو تنها داشتن یک وب سایت با ظاهر و محتوای جذاب کافی نیست. در ادامه ی این مقاله نکاتی را مطرح می کنیم که نقش سئو در موفقیت کسب و کار شما را بهتر توضیح می دهد.

چگونه نقش سئو در موفقیت کسب و کار را بفهمیم؟
شما باید برای فهمیدن نقش سئو در موفقیت کسب و کار تان ، در ابتدا با الگوریتم های موتور های جست و جو آشنا شوید تا بتوانید ارتباط سایتتان را با عباراتی که بیشتر جست و جو می شوند محاسبه کنید. این الگوریتم ها ، فرمول های ریاضی هستنند و برایشان گرافیک و قابلیت های استفاده شده در طراحی سایت مهم نیستند. برای آن ها بیشتر کد های سایت که شامل محتوا ی وب سایت است اهمیت دارد.

چگونه نقش سئو سایت در موفقیت کسب و کار را پر رنگ تر کنیم؟
برای بیشتر کردن نقش سئو در موفقیت کسب و کار خود نیاز است تغییراتی را در سایت خود اعمال کنید. برای این کار قسمت های پر اهمیت سایتتان را مشخص کنید و بگذارید کلمات کلیدی سایتتان برای الگوریتم های موتور های جست وجو مشخص شود. با انجام این عمل موتور های جست و جو سایت شما را راحت تر بهینه سازی می کنند و در نتایج جست و جویشان جای می دهند.
ممکن است این سوال برایتان مطرح شود که موتور های جست و جو چگونه این کار را انجام می دهند؟ در جواب این پرسش باید گفت ، اسپایدر ها به فرمان خزنده ها وارد سایت شما می شوند و سایتتان را بررسی می کنند. سایت شما باید طوری باشد که آن ها را به قسمت هایی که شما می خواهید هدایت کند تا نکات مثبت را پیدا کنند. این کار به وسیله ی موارد از قبیل طراحی وب سایت مناسب ، مسیریابی های صحیح سایت و ساختار لینک های داخلی قابل انجام می باشد.

نقش سئو در موفقیت کسب و کار
نقش سئو در موفقیت کسب و کار

مسلما پروسه ی بهینه سازی سایت بسیار پیچیده تر از خواندن این مقاله است. برای درک بهتر نقش سئو در موفقیت کسب و کار باید بهینه سازی سایت ها را در عمل ببینید تا نقش سئو در بهینه سازی کسب و کار را لمس کنید.
در سال های اخیر در الگوریتم های موتور های جست و جو و فرآیند بهینه سازی سایت ها تغییرات زیادی رخ داده است اما تنها چیزی که در این تغییرات ثابت مانده ، سودی است که به وسیله ی نقش سئو در موفقیت کسب و کار های شما حاصل می شود.
گروه اینتن با ارائه ی بهترین راه حل ها در ضمینه ی سئو و طراحی وب سایت می تواند تغییرات زیادی را در سایت شما اعمال کند و موجب موفقیت بیشتر شما در کسب و کار هایتان شود. پس به جای مطالعه در باره ی نقش سئو در موفقیت کسب و کار ، اجازه بدهید نقش سئو در موفقیت کسب و کار را در عمل ببینید و درک کنید.

http://yaldajoon.ninipage.com/post-6.nini

 



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 397
برچسب ها :

تاريخ : جمعه 28 آذر 1399 | 19:30 | نویسنده : مبینا رمضانی فرد |

تمرين قانون جذب بهترين راه براي استفاده از قانون جذب است. براي اينكه بتوانيد بهتر از قانون جذب استفاده كنيد و نتايج بزرگ تري بگيريد پيشنهاد مي كنم اين پنج تمرين قانون جذب را كه در ادامه به شما معرفي ميكنيم هر روز انجام بدهيد.

با توجه به اينكه بسياري از افراد در جلسات مشاوره و كلاسهاي حضوري از من مي پرسند كه چرا از قانون جذب نتيجه نمي گيريم به اين موضوع ميرسم كه اين افراد اصلاً تمرين روزانه قانون جذب را انجام نمي دهند. اگر واقعاً مي‌خواهيد به خواسته و آرزوي كه داريد برسيد بايد با توجه به خواسته و هدف كه داريد اين پنج تمرين قانون جذب را هر روز انجام بدهيد.

سعي كردم با توجه به تجربياتي كه در اين زمينه دارم و كتابهايي كه در زمينه قانون جذب و موفقيت مطالعه كردم كاربردي ترين تمرين قانون جذب را برايتان در قالب يك مقاله آماده كنم. اين ۵ تمرين قانون جذب كه در ادامه به شما معرفي خواهم كرد تمريناتي هستند كه خود من هر روز آنها را انجام مي دهم با استفاده از اين تمرينات قانون جذب توانسته‌ام به نتايج بزرگي برسم.

تمرين قانون جذب

بعد از جواب اين سوال كه قانون جذب چيست ؟ بسياري از افرادي كه قصد دارند از قانون جذب براي جذب پول و ثروت و يا حتي قانون جذب عشق استفاده كنند بايد روزانه زماني را براي انجام تمرينات ذهني قانون جذب بگذارند. شايد اين سوال برايتان پيش بيايد كه اگر قانون جذب را كامل ياد بگيريم آيا باز هم انجام تمرين قانون جذب مهم است؟

شما هر چقدر هم كه قانون جذب را ياد بگيريد من پيشنهاد مي كنم كه روزانه زماني را براي تمرين قانون جذب بگذاريد. در اين مقاله سعي كردم بهترين تمرينات قانون جذب را براي شما آماده كنم.

سعي كردم كامل‌ترين و جامع‌ترين مقاله در زمينه تمرين قانون جذب داخل سايت مدير افكار برايتان قرار بدهم تا نهايت استفاده را از اين مقاله ببريد.

قبل از اينكه به سراغ تمرين هاي قانون جذب برويم بهتر است در مورد قانون جذب توضيح كوتاهي بدهم. همانطور كه مي دانيد قانون جذب يك قانون ثابت در جهان است كه هميشه و در همه جا براي تمام افراد در حال عمل كردن است.

شما چه به صورت خودآگاه و چه به صورت ناخودآگاه از قانون جذب استفاده مي كنيد. يعني بسياري از افرادي كه هيچ اطلاعاتي در مورد قانون جذب هم ندارند و اصلاً نمي دانند كه قانون جذب چيست در حال استفاده از اين قانون هستند. اما شما كه مي‌دانيد قانون جذب چيست مي توانيد به صورت خودآگاه از اين قانون اين در جهت رسيدن به خواسته ها و اهدافي كه داريد استفاده كنيد.

تمرينات قانون جذب

قانون جذب (Law of Attraction) با افكار شما يك رابطه مستقيم دارد. قانون جذب با توجه به افكاري كه در ذهن شما ايجاد مي شود خواسته يا ناخواسته اي را وارد زندگي تان مي كند. همانطور كه مي‌دانيد افكار به دو دسته افكار منفي و افكار مثبت تقسيم مي شود.

افكار منفي باعث ايجاد اتفاقات منفي و ناخواسته ها وارد زندگي تان مي شود. ولي افكار مثبت باعث مي شود شما به سمت خواسته ها و اهدافي كه داريد كشيده شويد. وقتي افكارتان مثبت باشد در حال فرستادن ارتعاش مثبت به سمت كائنات هستيد و كائنات با توجه به ارتعاشي كه از ذهن شما دريافت ميكنند خواسته و ناخواسته اي را وارد زندگيتان خواهند كرد.

شايد اين سوال برايتان پيش بيايد كه از كجا مي توانيم بفهميم افكار ما مثبت است يا منفي؟

شما از طريق احساسات مي توانيد متوجه شويد كه افكارتان مثبت است يا منفي. اگر احساس خوبي داشتيد نشانه اين است كه در حال فرستادن ارتعاش مثبت در جهت آرزو و خواسته هايتان هستيد و در مسير رسيدن به اهداف تان قرار گرفته ايد. اما اگر احساس بدي داشتيد نشانه اين است كه در حال فرستادن ارتعاش منفي و جذب ناخواسته هايتان هستيد و بايد احساسات تان را خوب كنيد.

كار تمرينات و تمرين قانون جذب خوب كردن احساس تان است. شايد خوب كردن احساس به تنهايي كار سخت و دشواري باشد اما اگر تمرينات قانون جذب را به خوبي انجام دهيد مي‌توانيد خيلي زودتر با خواسته و هدفي كه داريد برسيد.

رابطه بين تمرين قانون جذب و خواسته ها

بين انجام تمرين قانون جذب و خواسته هاي تان يك رابطه مستقيم وجود دارد. انجام تمرينات قانون جذب باعث مي شود كه ارتعاش خواسته و هدف تان را خيلي دقيق تر و قدرتمند تر به كائنات و جهان هستي ارسال كنيد. هر چقدر ارتعاشي كه به كائنات ميفرستيد قوي‌تر باشد زودتر با خواسته و هدفي كه داريد مي رسيد.

اگر مي خواهيد به خواسته و هدفي كه داريد خيلي زود برسيد پيشنهاد مي كنم روزانه زماني را براي انجام تمرين قانون جذب بگذاريد. شايد بپرسيد كه روزانه چقدر زمان براي انجام تمرين قانون جذب نياز است؟

زمان تمرين قانون جذب به خود شما بستگي دارد. اما هر چقدر بيشتر زمان بگذاريد بيشتر نتيجه خواهيد گرفت. اما پيشنهاد مي كنم كمتر از 30 دقيقه براي انجام تمرينات قانون جذب زمان نگذاريد. پس همراه ما باشيد تا در ادامه شما را با ۵ تمرين قانون جذب آشنا كنم.

 

 



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 321
برچسب ها :

تاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1399 | 3:03 | نویسنده : مبینا رمضانی فرد |


در دوره ‌ای که مدام به دنبال سبقت از یکدیگر هستیم ، ممکن است درک درستی ازمسیر موفقیت نداشته باشیم .

تلویزیون و رسانه‌های جمعی یا حتی باورهای مردمی با قدرت فریاد می‌زدند که موفقیت یعنی ماشین عالی ، ارتقای شغلی ، موقعیت اجتماعی ، زیبایی ظاهری و… خیلی از ما هم آن را باور می کنیم در نتیجه‌ی چنین باوری دچار ناامیدی می شویم .



احساسات بی‌ثمر و بی‌فایده‌ای مانند خشم ، حسادت و رنجش جایی در تلاش‌ های مستمر و قابلیت‌هایتان برای رسیدن به موفقیت ندارند . اگر به دنبال کردن این باورهای غلط شادی و موفقیت ادامه دهیم ، سرانجام در چرخه‌ای بی‌هدف گرفتار می‌شویم .


از خود بپرسید که موفقیت چیست ؟ هر آنچه را در زندگی خود انجام می دهید و احساس رضایت و شادی از خودتان دارید می تواند تعریف شما از موفقیت باشد . زندگی یعنی حرکت به جلو و تلاش برای بهتر شدن ، نه درجا زدن و یکی کردن خط شروع و پایان !


برای موفقیت می تواند تعاریف متعددی وجود داشته باشد که در ادامه به شرح آنها می پردازیم :

تعریفی عمومی از موفقیت رسیدن یا دستیابی به ثروت، احترام و شهرت است.
نتیجه صحیح یا مورد نظر که از یک تلاش بخصوص حاصل می‌شود تعریفی متفاوت از موفقیت می باشد.
بعضی موفقیت را در فرد یا چیزی که موفق است تعریف می کنند .

موفقیت


اما داشتن آرامش و اطمینان خاطر می تواند بهترین تعریف راز موفقیت برای موفقیت باشد . زیگ زیگلار یکی از محترم ‌ترین کارشناسان عصر مدرن در حوزه‌ی موفقیت ، در کتاب جدیدش با عنوان Bo to Win می‌گوید موفقیت چیزی نیست که بتوان آن را در یک جمله تعریف کرد زیرا از اجزای بسیار زیادی تشکیل شده که با یکدیگر کاملاً متفاوت‌ اند . می‌توان این طور استدلال کرد که تعریف زیگ زیگلار از موفقیت بدین معناست که تعریف کلمه و مفهوم موفقیت به نوعی شخصی ست و هرگز یک تعریف نمی‌تواند نماینده طرز فکر افراد مختلف یا جوامع گوناگون در این حوزه باشد .


موفقیت باور به توانستن است . همیشه در هر کاری بهترین و کامل‌ترین تلاشتان را باید انجام دهید . اگر در تمام جنبه‌های کاری که انجام می‌دهید نهایت سعی و تلاش خود را بکنید می‌توانید موفق شوید و تنها در این صورت می‌توانید مطمئن باشید که موفقیت ممکن و قابل دست‌یابی است . اهداف واقعی خود را تعیین کنید . در هنگام هدف‌گذاری و تعیین اهداف واقع‌بین باشید . وقتی به چیزی باور دارید محکم پای عقیده‌ی خود بایستید.انسان‌های موفق از تلاش برای رسیدن به چیزهایی که با تمام وجود به آن‌ها اعتقاد دارند ، دست نمی‌کشند . نمی‌توانید با تعیین اهداف انتزاعی و مبهم موفق شوید . بعضی وقت‌ها باید نه بگویید . موفقیت تنها در یک زندگی متعادل به دست می‌آید . بخشی از این تعادل هم فراگیری مهارت نه گفتن است . یکی از مهم ترین کارها برای رسیدن به موفقیت غلبه بر ترس است . غلبه بر ترس‌ها به شما احساس شکست‌ ناپذیر بودن می‌دهد . هیچ‌کس نمی‌تواند شما را متوقف کند . هرگز اجازه ندهید یک ناتوانی یا کمبود موجب عقب ماندن و شکست شما شود . ناتوانی‌ها و یا معلولیت‌ها موفقیت یک فرد را تعریف نمی‌کنند . ذهن و جسم این کمبودها را جبران خواهند کرد.



موفقیت درک این نکته است که شکست در چند مبارزه می‌تواند به پیروزی شما در یک جنگ بزرگ کمک کند . هر زمان که به یکی از اهدافتان رسیدید یا بر یک مانع غلبه کردید ، وقت بگذارید و این پیروزی را جشن بگیرید .


بسیاری از افراد موفق در تعریف کمله موفقیت آن را یک حس مثبت تعریف می کنند . حسی که انرژی مثبت و افکار مثبت را در ذهن شما پرورش می دهند . اگر می خواهید موفقیت را برای همیشه در زندگی روزانه خود داشته باشید افکار مثبت را در خود پرورش دهید و برای رسیدن به هر انچه که می خواهید تلاش کنید .


پس همین الان بنشینید و موفقیت را از نگاه خودتان تعریف کنید و اگر لازم است روی کاغذ بنویسید . برای خودتان هم اهداف کوتاه‌مدت و هم اهداف بلندمدت در نظر بگیرید .

https://www.janblaghy.ir/%d8%aa%d9%81%da%a9%d8%b1-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d8%9f/

https://www.janblaghy.ir/%d8%b1%d8%a7%d8%b2-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 338
برچسب ها :

تاريخ : يکشنبه 9 آذر 1399 | 5:23 | نویسنده : مبینا رمضانی فرد |

هنگامی که با ترکیب جمله‌ انگیزشی مواجه می‌شویم ممکن است برای خیلی از ما این تصور پیش آید که این ترکیب کاربردی در زندگی نداشته و کمکی به ایجاد سهولت در مواجهه با چالش‌ها به افراد نمی‌کند. در حالی که گاهی اوقات تکرار یک مفهوم و تشویق بیش از حد به انجام تمرینی جهت پیشرفت و موفقیت موجب عادت به صرف شنیدن آن تاکید می‎‌شود.

اغلب به ما می‌گویند که مدام جمله‌ای را برای ذهن خود بازگو کنیم و سعی کنیم تا به آن بفهمانیم حالتی جز حالت دیگری که در این عبارت مثبت تکرار می‌شود وجود ندارد. اما برای بغضی افراد این تکرار رسالت خود را از دست می‌دهد و مانند یک تکلیف اجباری به آن می‌نگرند.

برای مثال هنگامی که به فردی توصیه می‌شود اهمیت جملات انگیزشی را فراموش نکند و نسبت به استفاده از آن‌ها در طی فعالیت‌های گوناگون روزانه بی‌تفاوت نباشد، این فرد به صورت کاملاً ارادی و مانند وظیفه‌ای مشابه وظایف دیگر به آن پرداخته و پس از تکرار چند جمله‌ی کوتاه به سراغ امور دیگر می‌رود.

آن چه اهمیت دارد درک واژه به واژه‌ی این جملات است. این که اصلاً چرا و چطور جمله‌ای می‌تواند موجب انگیزه بخشیدن به شخصی شود. در حالی که او راه‌های بسیاری را برای حفظ اشتیاق و امید جهت رسیدن به هدفی که برای خود تعیین کرده طی نموده است.

از جملات مثبت تشکر کنید
برای همه‌ی ما پیش آمده است که در بحرانی قرار می‌گیریم و از تشویش و بی‌قراری برای یافتن راه حل و یا هر آنچه موجب سکوت و آرامش ذهن می‌شود لبریز می‌شویم. سپس فردی آشنا و یا هر شخصی که ممکن است در آن فضا قرار داشته باشد سخنی را با ما در میان می‌گذارد. و احساسی درون ما شکل می‌گیرد که در نهایت از او بابت ایجاد این احساس آرامش تشکر می‌کنیم.

در واقع این معجزه‌ی کلمات است که هر چند مختصر بر عملکرد ما تاثیر می‌گذارند و قادرند به سرعت، مسیر تفکرمان را تغییر بدهند. کلماتی که گاه به صورت مستقیم و گاه به صورت غیر مستقیم با آن‌ها مواجه می‌شویم.

هر پیشامدی در زندگی ما علتی دارد
قانون رنج و لذت
استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
سخنران انگیزشی و مربی توسعه فردی، مدرس و مشاور کسب و کار
پخش‌کننده صوت
00:00
00:00
برای افزایش یا کاهش صدا از کلیدهای بالا و پایین استفاده کنید.
برای مثال ممکن است در اتوبان در حال رانندگی باشید و موضوعی ذهن تان را به خود مشغول کرده باشد. موضوعی که روزها و شب‌های متمادی به آن فکر کرده‌اید اما جز غرق شدن بیشتر در آن نتیجه‌ای حاصل نشده است. حین رانندگی ناگهان نگاهتان به تابلوی بزرگی بر می‌خورد که در میان راه نصب شده و جمله‌ای روی آن نوشته شده است.

شما پاسخ تمام سوال‌های این چند روز را در کلمات آن جمله پیدا می‌کنید. البته در این اتفاق مفاهیم متعددی دخیل هستند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها این است که هر پیشامدی در زندگی ما علتی دارد. و ریشه‌ی تمام علت‌ها نزدیک شدن به غایت خوشبختی ست.

می‌توان این طور فکر کرد که ممکن بود شما اتومبیلی برای رانندگی نداشتید یا برای رسیدن به مقصد از آن اتوبان گذر نمی‌کردید. اصلا ممکن بود نگاه تان هرگز به آن جمله نیفتد و یا اینکه شما چشم‌های ضعیفی داشتید و در آن روز عینک طبی خود را فراموش کرده‌ بودید.

اینکه قادر به رانندگی هستید، اینکه چشم‌های شما به روشنی می‌بینند، اینکه در شهری زندگی می‌کنید که در اتوبان‌های آن تابلوهایی نصب شده است همه و همه علت‌های بسیار زیادی دارند که حتا شاید نتوان به راحتی آن‌ها را تصور کرد.

منظور از جملات انگیزشی چیست؟
ضمیر ناخودآگاه که از آن به عنوان ذهن معنوی یا کائناتی نام برده می‌شود، حد و مرزی نمی‌شناسد مگر برای هرآنچه به صورت خودآگاه انتخاب می‌کنید. عادت‌های شما در ضمیر ناخودآگاهتان وجود دارند که به مراتب قوی‌تر و سریع‌تر از ضمیر خودآگاه است.

ضمیر ناخودآگاه قادر است راحت‌تر و سریع‌تر از ضمیر خودآگاه، شما را به مقصد برساند. چرا که ضمیر ناخودآگاه قادر نیست مفاهیم یا عقاید را رد کند، و این بدین معناست که ما می‌توانیم با استفاده از آن، باورهای ضمیر خودآگاه را دوباره برنامه‌ریزی کنیم، و ذهن ناخودآگاه مجبور است عقاید و باورهای جدید را بپذیرد. در واقع این هویت ناخودآگاه شماست که نمی‌تواند باورهای جدید را نادیده بگیرد.

جملات انگیزشی و یا تاکیدی، جملات و عباراتی کوتاه هستند که شما از طریق آن‌ها به آنچه که از خود دور کرده‌اید می‌رسید. به عبارتی دیگر ، شما با توجه به آرزویی که دارید و با رعایت اصولی، آن‌ها را تکرار می‌کنید و پس از مدتی به خواسته‌ی خود دست می‌یابید. جملات انگیزشی، جملاتی مثبت برای رسیدن به حقیقت خویشتن شما هستند و موقعیت ما در جهان، بازتابی از حالات ذهنی ماست. شما می‌توانید پس از مشخص کردن خواسته‌ی خود به صورت شفاف، این جملات را با ادبیات شخصی خودتان خلق بنمایید.

منظور از جملات انگیزشی چیست؟
منظور از جملات انگیزشی چیست؟
راه‌های مواجهه با کلمات سودمند
جملات انگیزشی از راه‌های گوناگونی وارد زندگی ما می‌شوند. گاهی ممکن است از فردی متخصص در این امر و یا با جستجویی در میان کتاب‌ها و مقالات به لیستی از جملات برسیم که برای هر مسئله‌ای به صورت جداگانه دسته‌بندی شده‌اند. در واقع در این حالت، ما هستیم که به دنبال جملات می‌گردیم.

حالت دیگری که برای تقابل با کلمات انگیزه‌بخش وجود دارد حالتی ست که در آن کلمات به دنبال ما هستند. برای مثال در سخنان فردی که در شبکه‌ای تلویزیونی حضور دارد، در میان صحبت‌های مجری برنامه‌ای  رادیویی، در یک سخنرانی یا جلسه‌ی کاری، هنگام حضوری ناگهانی در جمعی از دوستان و هر اتفاق و موقعیتی که ممکن است به هدفی متفاوت در آن قرار گرفته باشیم.

در حالت دوم، جملات مانند ذرات هوا اطراف ما در حرکت هستند و بی هیچ ترتیب و قانون از پیش تعیین شده‌ای در حال انتشارند. در تیتر روزنامه‌ها، در نام کتاب‌های پشت شیشه‌ی کتاب‌فروشی‌ها، میان صحبت‌های افراد غریبه که با عجله از کنارشان می‌گذریم، در متن ترانه‌ای که خواننده در موسیقی پخش شده در تاکسی می‌خواند و هر وا‌ژه که به نحوی و بر اساس سرنوشتی که داشته از کنار چشم‌ها و گوش‌های ما گذر می‌کند.

مرز میان حفظ سکوت ذهن و توجه به اطراف
باید توجه داشته باشید که نیاز است تا مرز میان حفظ سکوت ذهن و توجه به اطراف جهت دریافت نشانه‌ها حفظ شود. قرار بر این نیست که مدام به تمام صداها و تصاویر اطراف واکنش نشان دهیم و هر لحظه در پی نشانه‌ای باشیم تا جایی که از کاری که در لحظه انجام می‌دهیم و حضوری که می‌بایست در اکنون داشته باشیم غافل شویم.

منظور از جملات انگیزشی چیست؟
منظور از جملات انگیزشی چیست؟
قرار بر این است که به حواس خود اطمینان کنیم. اگر  به ناگه متوجه صدا یا تصویری شدیم و احساس کردیم که می‌تواند برایمان حاوی پیغامی باشد با بی‌تفاوتی از کنار آن عبور نکنیم و در آن تامل نماییم.

قدرت و انرژی کلمات
ما در جهان زندگی خود توانایی‌ها و نیروهای مختلفی را در اختیار داریم که به راحتی می‌توانیم آن‌ها را نام ببریم. در ضمن نسبت به نیروهای درونی خویش تا حدی آگاهی داشته و همین که شما در این لحظه در حال خواندن این مطلب هستید به معنی این است که برای شکوفایی قدرت خود و کشف حقیقت وجودی تان مشتاق هستید.

ممکن است هنگام بر شمردن نیروهایی که در اختیار داریم کمتر به سراغ کلمات برویم در حالی که آن‌ها یکی از برترین نیروهایی هستند که در زندگی ما وجود دارد.

کلمات در تخیلات ذهنی، در ارتباط با دیگران، و در آنچه خودمان را به خویشتن معرفی می‌کنیم حضور دارند. آن‌ها می‌توانند ما را امیدوار و یا مایوس کنند. می‌توانند روز پیش رو را سرشار از لذت و شادی و یا غمگین و تاریک نشان بدهند.

گلوله‌ی موج حرف‌ها
کلمات همچون امواج گلوله‌مانندی هستند که با بکارگیری شان آن‌ها را به سوی خود و دیگران پرتاب می‌کنیم. این گلوله‌ی موج می‌تواند نورانی و وجود یافته از طبیعت سبز و آبی و یا همچون تیر خطرناکی باشد که به یقین می‌دانیم هنگام اصابت به فرد به وی آسیب می‌رساند.

شاید ذهن ما عادت کرده تا تنها با دیدن علامت‌های مخصوصی احساس خطر کند و در صدد دوری از آن عامل خطرناک بر بیاید. و حتا خلاف این گفته نیز صادق است. اغلب جذب عواملی می‌شویم که نتیجه‌ی مثبت آن‌ها با سرعت بیشتری پدیدار می‌شود.

کلمات نیز دوست و دشمن ما هستند. کلمات نیز پیشینه‌ای دارند که ممکن است بر طبق آن تمایل به آسیب رساندن و یا کمک به شما داشته باشند. باید مراقب باشید که دشمنی را به خانه‌ی وجودتان راه ندهید. که موج سیاهی را به سوی آدم‌های اطراف روانه نکنید.

به گفته‌ی گری چاپمن Gary Chapman، نویسنده، سخنران و مشاور، هنگامی که با تامل و طبق موازینی که برای خود و روابطمان تعیین کرده‌ایم نسبت به اعمالمان و همچنین دریافت‌هایی که از رفتار دیگران داریم واکنش نشان می‌دهیم کلمات تبدیل به دانه‌هایی می‌شوند که در زمین ارتباطات گسترده‌ی ما کاشته شده و به بار می‌نشینند. تاثیرات مثبت این دانه‌های کاشته شده از بین نمی‌روند و با جملات انگیزه بخش آبیاری می‌شوند.

 

https://www.janblaghy.ir/%d9%82%d9%88%db%8c-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%ac%d9%85%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d9%86%da%af%db%8c%d8%b2%d8%b4%db%8c-%d8%aa%da%a9%d8%a7%d9%86-%d8%af%d9%87%d9%86%d8%af%d9%87/

 



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 389
برچسب ها :

تاريخ : شنبه 8 آذر 1399 | 5:01 | نویسنده : مبینا رمضانی فرد |

ترجم: سیدساجد متولیان منبع: Entrepreneur مهم نیست شما صاحب یک فروشگاه اینترنتی کوچک هستید یا یک سایت تجارت الکترونیکی عظیم را اداره می‌کنید، چیزی که حائز اهمیت است اینکه تعداد بازدیدهای روزانه از سایت شما برای فروش محصولاتتان تعیین‌کننده است. در این مقاله ۶ راه که از طریق آنها می‌توانید آمار بازدید از سایتتان را به میزان قابل توجهی افزایش دهید، معرفی شده است: ۱) یک سایت ارزش‌محور ایجاد کنید: شاید بدانید که امروزه محتوا (Content) به شکل جدید بازاریابی موتورهای جست‌وجو تبدیل شده است.
مترجم: سیدساجد متولیان منبع: Entrepreneur مهم نیست شما صاحب یک فروشگاه اینترنتی کوچک هستید یا یک سایت تجارت الکترونیکی عظیم را اداره می‌کنید، چیزی که حائز اهمیت است اینکه تعداد بازدیدهای روزانه از سایت شما برای فروش محصولاتتان تعیین‌کننده است. در این مقاله ۶ راه که از طریق آنها می‌توانید آمار بازدید از سایتتان را به میزان قابل توجهی افزایش دهید، معرفی شده است:

۱) یک سایت ارزش‌محور ایجاد کنید: شاید بدانید که امروزه محتوا (Content) به شکل جدید بازاریابی موتورهای جست‌وجو تبدیل شده است. تخمین زده می‌شود بیش از ۸۰ درصد شرکت‌ها یک راهبرد تولید محتوا را به‌کار می‌گیرند اما تنها ۳۲ درصد از آنها واقعا احساس می‌کنند که راهبرد اثربخشی را در پیش گرفته‌اند. حقیقت آن است که بازاریابی محتوا همچون یک حیوان رام‌نشدنی است. برای کسانی که از بیرون به ماجرا نگاه می‌کنند، تولید محتوا کار ساده‌ای به نظر می‌رسد. یک سایت درست کنید، تعدادی عکس داخل آن بگذارید و ایده‌هایی را در آن منتشر کنید و در این زمان سایت شما آماده است اما کار واقعا به این سادگی نیست. شرکت‌ها باید محتوایی هدفمند و با کیفیت بالا ایجاد کنند که به نتایجی که در پی آن هستند منجر شود. یکی از رازهای بازاریابی قدرتمند محتوا آن است که مشتری خود را به یک قهرمان تبدیل سازید. برای مثال، مشتریانتان را پیدا کنید و داستان‌های آن را بشنوید. از آنها بپرسید چطور شد که از بین تمام محصولات موجود در بازار، محصول شما را برگزیده‌اند، نام تجاری (Brand) شما برای آنها چه مفهومی دارد و چه احساسی به آنها می‌دهد. تصور کنید از طریق قرار دادن مشتریانتان در مرکزیت امور و دریافت نظرات و تجارب آنها، تا چه اندازه می‌توانید محتوای معنی‌دار و شخصی‌سازی شده برای سایتتان تولید کنید.

۲) از محصولات خود ویدئو تهیه کرده و روی سایتتان قرار بدهید: تهیه ویدئوهای  افزایش بازدید سایت تبلیغاتی یک ابزار قدرتمند برای فروش است که اطلاعات درست را در زمان درست برای خریدار فراهم می‌آورد. مثلا نگاهی به سایت ۶pm.com بیندازید. تقریبا تمامی کفش‌های تولیدی آنها دارای یک ویدئو است که در حال نشان دادن فردی است که آن کفش را به پا دارد. دو راه برای منتشر کردن ویدئو روی سایت خود پیش رو دارید. راه اول آن است که ویدئو را روی سایت خودتان بارگذاری کنید. این روش برای شرکت‌هایی که به دنبال آن هستند تا سایتشان از نظر میزان بازدید از ویدئوها در رتبه بالاتری قرار بگیرد، عالی است. در این صورت بهتر است حجم و کیفیت ویدئو را به صورت بهینه انتخاب کنید تا برای کاربران راحت‌تر نمایش داده شود. روش دوم این است که از سایت‌هایی که امکان بارگذاری ویدئو بر روی آنها وجود دارد استفاده کنید. مزیت روش دوم این است که با توجه به اینکه ویدئو روی سایت دیگری بارگذاری شده است، زمان بالا آمدن سایت شما افزایش نخواهد یافت.

۳) دامنه‌هایی که شبیه به نام سایت شما هستند را خریداری کنید: این یکی از راهبردهایی است که توسط اغلب صاحبان کسب‌وکار آنلاین نادیده انگاشته می‌شود. بیشتر شرکت‌ها بر خریدن انواع پسوندها نظیر net. و org. و... متمرکز هستند اما اغلب یادشان می‌رود دامنه‌هایی را که شبیه نام سایت آنها هستند و غلط املایی دارند خریداری کنند.

۴) در شبکه‌های اجتماعی به صورت هدفمند حضور یابید: حضور در شبکه‌های اجتماعی برای صاحبان کسب و کار آنلاین مثل آب خوردن است، اما اغلب ضعیف اجرا می‌شود. اگر فقط یک چیز در این زمینه باید درک شود آن است که نباید از فضای شبکه‌های اجتماعی صرفا برای هدایت مشتری به سایت فروش استفاده کرد، بلکه باید از آن برای افزایش آگاهی در مورد محصول و گسترش ارتباط با مشتریان استفاده کرد. شبکه‌های اجتماعی برای صاحبان سایت‌های تجارت الکترونیک فرصتی هستند که می‌توانند از طریق آنها با مشتریان خود ارتباط بهتری برقرار کنند. بازهم نیاز است تا از مشتریان خود قهرمان بسازید. از این خجالت نکشید که از آنها سوال بپرسید، دغدغه‌هایشان را دریابید و واقعا برای آنها اهمیت قائل شوید. وقتی مشتریانتان بفهمند شما واقعا به آنها اهمیت می‌دهید، آنگاه آنها نیز شروع می‌کنند تا واقعا برای شما اهمیت قائل شوند. از این طریق، آمار بازدید سایت شما نیز افزایش خواهد یافت. برای مثال شبکه اجتماعی گوگل‌پلاس به موتور جست‌وجوی گوگل متصل است. گوگل برای رتبه‌بندی سایت‌ها و صفحات اینترنتی از بازخوردهای شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کند. ایجاد یک شبکه قدرتمند از کاربران که واقعا با پست‌های شما ارتباط برقرار می‌کنند احتمال اینکه پست‌های وبلاگ یا صفحات مربوط به فروش محصولات شما را در نتایج جست‌وجوی گوگل در رتبه بالاتری قرار دهد، افزایش خواهد داد.

۵) از ابزارها و برنامه‌های کاربردی موجود برای ارتقای محصولتان کمک بگیرید: ابزارهای جدیدی وجود دارند و هر روزه عرضه می‌شوند که می‌توانند به تلاش‌های شما برای فروش آنلاین محصولاتتان کمک کنند. یکی از آنها که من آن را آخرین فناوری موجود برای استفاده در تجارت الکترونیک می‌دانم، سایت Liketoknow.it است. این ابزار به کاربران اجازه می‌دهد که عکس‌های اینستاگرامشان را به محصولات تجاری تبدیل کنند.

https://www.janblaghy.ir/4-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa/

 



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 436
برچسب ها :

تاريخ : چهارشنبه 5 آذر 1399 | 6:50 | نویسنده : مبینا رمضانی فرد |

ترجم: سیدساجد متولیان منبع: Entrepreneur مهم نیست شما صاحب یک فروشگاه اینترنتی کوچک هستید یا یک سایت تجارت الکترونیکی عظیم را اداره می‌کنید، چیزی که حائز اهمیت است اینکه تعداد بازدیدهای روزانه از سایت شما برای فروش محصولاتتان تعیین‌کننده است. در این مقاله ۶ راه که از طریق آنها می‌توانید آمار بازدید از سایتتان را به میزان قابل توجهی افزایش دهید، معرفی شده است: ۱) یک سایت ارزش‌محور ایجاد کنید: شاید بدانید که امروزه محتوا (Content) به شکل جدید بازاریابی موتورهای جست‌وجو تبدیل شده است.
مترجم: سیدساجد متولیان منبع: Entrepreneur مهم نیست شما صاحب یک فروشگاه اینترنتی کوچک هستید یا یک سایت تجارت الکترونیکی عظیم را اداره می‌کنید، چیزی که حائز اهمیت است اینکه تعداد بازدیدهای روزانه از سایت شما برای فروش محصولاتتان تعیین‌کننده است. در این مقاله ۶ راه که از طریق آنها می‌توانید آمار بازدید از سایتتان را به میزان قابل توجهی افزایش دهید، معرفی شده است:

۱) یک سایت ارزش‌محور ایجاد کنید: شاید بدانید که امروزه محتوا (Content) به شکل جدید بازاریابی موتورهای جست‌وجو تبدیل شده است. تخمین زده می‌شود بیش از ۸۰ درصد شرکت‌ها یک راهبرد تولید محتوا را به‌کار می‌گیرند اما تنها ۳۲ درصد از آنها واقعا احساس می‌کنند که راهبرد اثربخشی را در پیش گرفته‌اند. حقیقت آن است که بازاریابی محتوا همچون یک حیوان رام‌نشدنی است. برای کسانی که از بیرون به ماجرا نگاه می‌کنند، تولید محتوا کار ساده‌ای به نظر می‌رسد. یک سایت درست کنید، تعدادی عکس داخل آن بگذارید و ایده‌هایی را در آن منتشر کنید و در این زمان سایت شما آماده است اما کار واقعا به این سادگی نیست. شرکت‌ها باید محتوایی هدفمند و با کیفیت بالا ایجاد کنند که به نتایجی که در پی آن هستند منجر شود. یکی از رازهای بازاریابی قدرتمند محتوا آن است که مشتری خود را به یک قهرمان تبدیل سازید. برای مثال، مشتریانتان را پیدا کنید و داستان‌های آن را بشنوید. از آنها بپرسید چطور شد که از بین تمام محصولات موجود در بازار، محصول شما را برگزیده‌اند، نام تجاری (Brand) شما برای آنها چه مفهومی دارد و چه احساسی به آنها می‌دهد. تصور کنید از طریق قرار دادن مشتریانتان در مرکزیت امور و دریافت نظرات و تجارب آنها، تا چه اندازه می‌توانید محتوای معنی‌دار و شخصی‌سازی شده برای سایتتان تولید کنید.

۲) از محصولات خود ویدئو تهیه کرده و روی سایتتان قرار بدهید: تهیه ویدئوهای  افزایش بازدید سایت تبلیغاتی یک ابزار قدرتمند برای فروش است که اطلاعات درست را در زمان درست برای خریدار فراهم می‌آورد. مثلا نگاهی به سایت ۶pm.com بیندازید. تقریبا تمامی کفش‌های تولیدی آنها دارای یک ویدئو است که در حال نشان دادن فردی است که آن کفش را به پا دارد. دو راه برای منتشر کردن ویدئو روی سایت خود پیش رو دارید. راه اول آن است که ویدئو را روی سایت خودتان بارگذاری کنید. این روش برای شرکت‌هایی که به دنبال آن هستند تا سایتشان از نظر میزان بازدید از ویدئوها در رتبه بالاتری قرار بگیرد، عالی است. در این صورت بهتر است حجم و کیفیت ویدئو را به صورت بهینه انتخاب کنید تا برای کاربران راحت‌تر نمایش داده شود. روش دوم این است که از سایت‌هایی که امکان بارگذاری ویدئو بر روی آنها وجود دارد استفاده کنید. مزیت روش دوم این است که با توجه به اینکه ویدئو روی سایت دیگری بارگذاری شده است، زمان بالا آمدن سایت شما افزایش نخواهد یافت.

۳) دامنه‌هایی که شبیه به نام سایت شما هستند را خریداری کنید: این یکی از راهبردهایی است که توسط اغلب صاحبان کسب‌وکار آنلاین نادیده انگاشته می‌شود. بیشتر شرکت‌ها بر خریدن انواع پسوندها نظیر net. و org. و... متمرکز هستند اما اغلب یادشان می‌رود دامنه‌هایی را که شبیه نام سایت آنها هستند و غلط املایی دارند خریداری کنند.

۴) در شبکه‌های اجتماعی به صورت هدفمند حضور یابید: حضور در شبکه‌های اجتماعی برای صاحبان کسب و کار آنلاین مثل آب خوردن است، اما اغلب ضعیف اجرا می‌شود. اگر فقط یک چیز در این زمینه باید درک شود آن است که نباید از فضای شبکه‌های اجتماعی صرفا برای هدایت مشتری به سایت فروش استفاده کرد، بلکه باید از آن برای افزایش آگاهی در مورد محصول و گسترش ارتباط با مشتریان استفاده کرد. شبکه‌های اجتماعی برای صاحبان سایت‌های تجارت الکترونیک فرصتی هستند که می‌توانند از طریق آنها با مشتریان خود ارتباط بهتری برقرار کنند. بازهم نیاز است تا از مشتریان خود قهرمان بسازید. از این خجالت نکشید که از آنها سوال بپرسید، دغدغه‌هایشان را دریابید و واقعا برای آنها اهمیت قائل شوید. وقتی مشتریانتان بفهمند شما واقعا به آنها اهمیت می‌دهید، آنگاه آنها نیز شروع می‌کنند تا واقعا برای شما اهمیت قائل شوند. از این طریق، آمار بازدید سایت شما نیز افزایش خواهد یافت. برای مثال شبکه اجتماعی گوگل‌پلاس به موتور جست‌وجوی گوگل متصل است. گوگل برای رتبه‌بندی سایت‌ها و صفحات اینترنتی از بازخوردهای شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کند. ایجاد یک شبکه قدرتمند از کاربران که واقعا با پست‌های شما ارتباط برقرار می‌کنند احتمال اینکه پست‌های وبلاگ یا صفحات مربوط به فروش محصولات شما را در نتایج جست‌وجوی گوگل در رتبه بالاتری قرار دهد، افزایش خواهد داد.

۵) از ابزارها و برنامه‌های کاربردی موجود برای ارتقای محصولتان کمک بگیرید: ابزارهای جدیدی وجود دارند و هر روزه عرضه می‌شوند که می‌توانند به تلاش‌های شما برای فروش آنلاین محصولاتتان کمک کنند. یکی از آنها که من آن را آخرین فناوری موجود برای استفاده در تجارت الکترونیک می‌دانم، سایت Liketoknow.it است. این ابزار به کاربران اجازه می‌دهد که عکس‌های اینستاگرامشان را به محصولات تجاری تبدیل کنند.

https://www.janblaghy.ir/4-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa/

 



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 369
برچسب ها :

تاريخ : چهارشنبه 5 آذر 1399 | 6:50 | نویسنده : مبینا رمضانی فرد |


چرا دیجیتال مارکتینگ مهم است؟
یادگیری اصول دیجیتال مارکتینگ به این دلیل مهم است که برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی و تجارت الکترونیک تنها راه اندازی و داشتن یک سایت در اینترنت کافی نیست.

گذاشتن تبلیغات در سایت های بزرگ سود چندانی نخواهد داشت چون بازدهی این تبلیغات بسیار کوتاه است و باید هزینه مجددی را برای درج تبلیغات به سایت هایی که خدمات تبلیغات ارائه میدهند بدهید.

بدتر از همه هرچقدر هم بابت تبلیغات برای کسب و کارتان هزینه کنید اما تبلیغات تان هدفمند نباشد بازگشت سرمایه ای در کسب و کارتان نخواهید داشت و از تبلیغاتی که کردید نتیجه نخواهید گرفت.

برای همین است که تاکید می کنم برای کسب و کارتان باید اصول و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ را کامل یاد بگیرید و در کسب و کارتان رعایت کنید.

البته این نکته را هم بگویم که اگر اصول بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ را کامل یاد بگیرید نیاز به تبلیغات و هزینه‌های اضافی نخواهید داشت!

شما با کمترین هزینه ممکن و یا حتی بدون هیچ هزینه ای می توانید در ابتدای راه اندازی کسب و کارتان نتایج خوبی را کسب کنید.

اگر تکنیک های دیجیتال مارکتینگ را به خوبی یاد بگیرید و بر آنها مسلط شوید خواهید توانست بدون هزینه اضافی تغییر و تحول عظیمی را در کسب و کارتان ایجاد کنید. البته برای یادگیری تکنیک های دیجیتال مارکتینگ شما نیاز به تمرین و زمان کافی دارید.

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ
منظور از بازاریابی دیجیتال یعنی استفاده از ابزار های دیجیتالی برای افزایش فروش محصولات و خدماتتان در اینترنت است.

در واقع در روش بازاریابی دیجیتال باید از ابزارهای آنلاین مثل سئو و بهینه سازی سایت استفاده کنید.

برای این که بتوانید بهترین نتایج را در کسب و کارتان کسب کنید باید طبق چک لیستی که در اختیارتان قرار خواهم داد عمل کنید. به عنوان مثال اولین ابزار دیجیتال مارکتینگ داشتن وب سایت است، اگر کسب و کار اینترنتی راه اندازی کردید ولی وب سایت ندارید پس اولین و مهمترین ابزار دیجیتال مارکتینگ را از دست دادید و باید برای کسب و کارتان سایت راه اندازی کنید!

۱) راه اندازی سایت اینترنتی
اولین و مهمترین ابزار بازاریابی دیجیتالی وب سایت است. اگر کسب و کار اینترنتی داشته باشید میدانید که وب سایت چیست. برای افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی دارند و یا می خواهند فروش اینترنتی خوبی داشته باشند داشتن سایت بسیار مهم است.

راه اندازی و ساخت سایت یکی از مهمترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ است. اگر برای کسب و کارتان سایت نداشته باشید یک فرصت بزرگ را از دست داده اید. با توجه به این که بسیاری از افرادی که قصد کسب درآمد اینترنتی را دارند و یا می خواهند کسب و کار آنلاین شان را راه اندازی کنند فقط به دنبال شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و تلگرام می روند و به دنبال این هستند که یک پیج یا کانال در این شبکه‌های اجتماعی راه اندازی کنند و شروع به درآمد زایی کنند.

https://www.janblaghy.ir/digital-marketing-training/

 



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 326
برچسب ها :

تاريخ : سه شنبه 4 آذر 1399 | 19:31 | نویسنده : مبینا رمضانی فرد |


online market

بیشتر بخوانید: افزایش فروش آنلاین با چند ترفند ساده

 

مزایای خرید از ساخت فروشگاه‌ اینترنتی برای خریداران
فروشگاه‌های اینترنتی، محدودیت فضا ندارند و طیف وسیعی از محصولات را می‌توان در وب‌سایت‌ها نمایش داد. این امر، به خریداران کمک می‌کند تا یک محصول را پس از یک جستجوی خوب خریداری کنند.

 

1. راحتی خرید آنلاین
مشتریان می‌توانند اقلام را به راحتی از خانه‌های خود یا محل کار خود خریداری کنند. خرید از طریق اینترنت، راحت‌تر و آسان‌تر است. همچنین لغو معاملات نیز ساده‌تر می‌باشد.

6 دلیلی که توسط خریداران برای خرید از فروشگاه‌های اینترنتی ارائه شده است:

صرفه‌جویی در زمان.
راحتی خرید در خانه یا محل کار.
در دسترس بودن طیف گسترده‌ای از محصولات.
تخفیف‌های خوب/قیمت‌های پایین‌تر.
امکان دریافت اطلاعات دقیق.
امکان مقایسه مدل‌ها/مارک‌های مختلف و قیمت آن‌ها.
 

2. خرید بدون اعمال فشار
به طور کلی، در فروشگاه‌های فیزیکی، فروشندگان تلاش می‌کنند تا خریداران را برای خرید محصول، تحت تاثیر قرار دهند. در واقع، نوعی فشار وجود دارد! در حالی‌ که مشتری در فروشگاه‌های اینترنتی، به هیچ‌وجه تحت فشار قرار نمی‌گیرد.

 

3. خرید آنلاین، صرفه‌جویی در زمان
مشتری‌ها مجبور نیستند در صف‌های پول نقد جهت پرداخت هزینه برای محصولاتی که خریداری کرده‌اند، بایستند. آن‌ها می‌توانند از خانه یا محل کارشان، خرید کنند و مجبور نیستند زمانی را صرف پیمودن مسیر کنند. همچنین می‌توانند با وارد کردن کلمات کلیدی یا استفاده از موتورهای جستجو، محصولات مورد نیاز خود را جستجو و پیدا کنند.

 

4. در دسترس بودن فروشگاه اینترنتی
فروشگاه اینترنتی، به صورت شبانه‌روزی و در کل سال باز است. بنابراین هر کجا که فروشنده و خریدار باشد، زمان مانعی برای خرید‌وفروش نخواهد بود.

 

5. پیگیری آنلاین
مشتریان آنلاین می‌توانند وضعیت سفارش، حمل‌ونقل و تحویل کالای خود را پیگیری کنند.

 

6. خرید آنلاین موجب صرفه‌جویی در هزینه می‌شود
بازاریاب‌ها برای جذب مشتری به فروشگاه اینترنتی، تخفیف‌های خوبی به آن‌ها ارائه می‌دهند. با توجه به حذف هزینه‌های مربوط به تعمیر و نگهداری و هزینه تملک و اجاره فروشگاه، خرده‌فروشان می‌توانند محصولات را با تخفیف‌های جذاب به صورت آنلاین، به فروش برسانند. گاهی اوقات، سایت‌های بزرگ خرید آنلاین، مقایسه فروشگاه‌های اینترنتی را نیز ارائه می‌دهند.

بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی، فروش محصولات خود را با قیمت‌های واقعا پایین‌تر ارائه می‌کنند. فروشگاه‌های محلی دارای هزینه‌های عملیاتی مانند اجاره، کارکنان، آب، گرما و ... هستند که تا حدی به بالا رفتن قیمت محصولات می‌انجامد.

حال که متوجه شدید مزایای وجود یک فروشگاه اینترنتی برای خریداران و فروشندگان چیست، بهتر است با ویژگی‌های یک فروشگاه آنلاین خوب نیز آشنا شوید.

online market

بیشتر بخوانید: اینفلوئنسر کیست و اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

 

ویژگی‌های یک فروشگاه اینترنتی خوب و مطمئن چیست؟
تقریبا 27 درصد مصرف‌کنندگان جهان، از طریق اینترنت خرید می‌کنند. این بدان معنی است که تقریبا 2 میلیارد نفر در جهان، به صورت منظم از یکی از 24 میلیون فروشگاه اینترنتی بازدید می‌کنند. بدیهی است که در این شرایط، رقابت بسیار زیاد می‌باشد. به همین دلیل، آگاهی از انتظارات مصرف‌کنندگان بسیار مهم است. شناخت ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی، گام اول به سوی یک فروشگاه اینترنتی موفق می‌باشد.

 

https://www.janblaghy.ir/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c/

 



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 434
برچسب ها :

تاريخ : دوشنبه 3 آذر 1399 | 2:57 | نویسنده : مبینا رمضانی فرد |


یکی دیگر از انواع کسب و کارهای اینترنتی ، شغل وبمستری است. وبمستر یا طراح سایت یا طراح وب به افرادی گفته میشه که کار طراحی سایت را انجام میدهند و پشتیبانی یک سایتی را به عهده میگیرند.

طراحی سایت یکی از شغل هایی است که هر چقدر زمان میگذرد نیاز به آن بیشتر می شود و همه افراد تلاش میکنند کسب و خود را اینترنتی و آنلاین کنند افرادی که فروشگاه های سنتی و قدیمی دارند سایت فروشگاهی راه اندازی کنند و برای اینکار حتما نیاز به یک طراح سایت و پشتیبان سایت است که یک وبمستر خوب میتواند اینکار را برای انواع موسسات انجام دهد.

سئوکار
بهینه سازی سایت مهمترین شغل در فضای اینترنت است. ساخت یک سایت به تنهایی نمی‌تواند به افراد برای فروش بیشتر کمک کند. سئو با ارتقا رتبه سایتها عامل اصلی افزایش درآمد است و همه شرکت ها به خوبی می‌دانند که برای ارتقا نیاز به یک سئوکار دارند.

پس فقط کافی است بدانید سئو چیست و کار خود را شروع کنید.

یوتیوب
دو شبکه اجتماعی پر درآمد اینستاگرام و یوتیوب است. فیلم بگیرید و از خود یوتیوپ درآمد داشته باشید.

برنامه نویسی
ساخت اپلیکیشن و نوشتن برنامه برای نرم افزارها و یا سایت یکی از مدلهای کسب و کار اینترنت اشیا است.

شما با داشتن یک ایده ی خلاق و جذاب میتوانی به راحتی به درامد خوبی کسب و کار آنلاین در ماه برسید. زمان گذاشتن برای طراحی یک اپلیکیشن و فروش ان خیلی ارزش دارد زیرا روشی حرفه ای برای کسب درامد اینترنتی و رسیدن به درامد بسیار بالایی میباشد

فروش دامنه
از انواع کسب و کارهای اینترنتی خریدن و فروختن دامنه های مختلف است.انواع کسب و کارهای اینترنتی

میتوانید با قیمت بسیار پایین یک دامنه را خریداری کنید و ان را با قیمت بهتری برای فروش قرار دهید برای این کار لازم است در سایت های حراج دامنه عضو شوید و یا فضایی را برای خود تهیه کنید و دامنه ها را بفروشید.

تولید محتوا (نویسنده)
تولید مقاله یا محتوای تخصصی هم یک مدل کسب و کار اینترنت اشیاء است که امروزه توجه زیادی به آن می‌شود. مهمترین جزئی یک سایت محتوا و نوشتن مقاله است.پس سریع تر قوانین تولید محتوای با کیفیت را یاد بگیرید و از آن کسب درآمد کنید.

مشاوره آنلاین
منشتریان زیادی وجود دارند که به دنبال مشاوره های فوری هستند. در زمینه ای که تخصص دارید یک سایت مشاوره ای بزنید و یا در زمینه خودتان سایتی را پیدا کنید و در آن مشاوره بدهید.

میزان مراجعهٔ افراد جامعه به روانشناسان و متخصصین یک زمینه، برای توضیح و حل مشکلات روزمره روز به‌ روز رو به افزایش است، همچنین کمک گرفتن از متخصصان درزمینهٔ انتخاب شغل، رشته تحصیلی، مشکلات حقوقی و مالی و… از بروز اشتباهات جبران‌ناپذیر بعدی جلوگیری می‌کند

قالب آماده وردپرس
یکی از پردرآمدترین انواع کسب و کارهای اینترنتی ، فروختن قالب های وردپرس است. اگرز تخصص این کار را دارید یا به آن علاقه دارید آموزش ببینید و قالب های تخصصی در زمینه های مختلف بسازید و بفروشید. حتی اگر تخصصی در این زمینه ندارید می‌توانید با شرکتهای متخصص اینکار همکاری کنید.

قالب آماده گرافیکی
در زمینه گرافیک، قالب های اماده اینستاگرام، قالب های گرافیکی لایه باز طراحی کنید و در سایت خود قرار دهید و بفروشید.

https://www.janblaghy.ir/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%da%a9%d8%b3%d8%a8-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c/



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 424
برچسب ها :

تاريخ : يکشنبه 2 آذر 1399 | 2:41 | نویسنده : مبینا رمضانی فرد |

حالا باید دامین خود را روی یک هاست یا همان میزبان وب قرار دهید. هاست فضایی مشخص بر روی شبکه اینترنت می‌باشد، که تمامی داده‌های سایت شما بر روی این فضا قرار می‌­گیرد. البته همین هاست‌ها نیز به چند دسته تقسیم‌بندی می‌شوند: هاست اشتراکی، هاست اختصاصی، هاست محلی(لوکال هاست)، هاست پرسرعت، هاست مجازی، هاست رایگان، هاست ابری، هاست نامحدود و هاست خوشه‌ای.

انواع هاست برای ساخت سایت
هاست‌ها ازنظر سیستم‌عامل به دو دسته تقسیم می‌شوند: ویندوز و لینوکس. شما برای مدیریت کردن هاستتان (مواردی مثل انتقال فایل و نصب قالب) باید از کنترل پنل استفاده کنید.

دو مدل هاست وجود دارد. هاست ویندوزی و لینوکسی که اینجا بیشتر در موردش توضیح داده‌ایم. البته قبل از ادامه کار بهتراست به‌صورت عملی آموزش خرید هاست و دامنه را مشاهده کنید:

قبل از انتخاب پلتفرم، نوبت به تهیه میزبانی وب یا هاستینگ می رسد. تمامی شما کاربران گرامی با بخش هاستینگ آشنایی کامل دارید و صد در صد میدانید برای راه اندازی سایت در ابتدا نیاز به تهیه هاست و ثبت دامنه است. پیشنهاد میکنم هاست یا سروری تهیه کنید که با وردپرس و قالب های حرفه ای سازگار باشد و حتما هاست لینوکسی باشد.

در اصل هاست فضایی است روی سرور هایی که سیستم عامل آنها مبتنی بر لینوکس یا ویندوز می باشد. میزبانی وب خانه وب سایت شما در اینترنت است. هر طراح وبسایت نیاز به میزبانی وب دارد و هر وب سایت نیازهای متفاوتی دارد.

قیمت هاست چقدر است
برای مثال هرچه فضای ذخیره اطلاعات بیشتری بخواهید هزینه شما بیشتر می‌شود. سرویس‌های میزبانی وب رایگان هم برای استفاده وجود دارند، ولی با توجه به اینکه دارای محدودیت هستند و استانداردهایی را رعایت نمی‌کنند، پیشنهاد نمی‌شود که از این هاست‌ها استفاده کنید.

پس در انتخاب شرکتی که قصد دارید هاستتان را از آن خریداری کنید، خیلی دقت کنید. همان‌طور که در قسمت قبل گفته شد باید دامین خود را ماهانه یا سالانه خرید یا تمدید کنید، هاست هم مانند دامین باید به‌صورت ماهانه یا سالانه خریداری یا تمدید شود.

هاست ویندوزی یا لینوکس
هاست ویندوزی یا لینوکس
هاست ویندوزی یا لینوکس
از محبوب‌ترین کنترل پنل‌های ویندوزی می‌توان به Website Panel, Plesk و از محبوب­ترین کنترل پنل‌های لینوکسی می‌توان به Cpanel, DirectAdmin اشاره کرد.
معمولاً برای سایت‌هایی که با زبان asp.net و پایگاه داده‌ی MYSQL ساخته می‌شوند از هاست‌های ویندوزی استفاده می‌شود.
سایت‌هایی که با زبان php و پایگاه داده‌ی طراحی سایت MYSQL ساخته می‌شوند نیز، از هاست‌های لینوکسی استفاده می‌شود.
با توجه به اینکه وردپرس با زبان php توسعه‌یافته است، پیشنهاد می‌کنیم از هاست‌های لینوکس استفاده شود.

انتخاب هاست مناسب برای سایت شما
پس برای راه‌اندازی یک وب‌سایت به دو موردنیاز است که حتما باید داشته باشید:

دامنه یا همان نام سایت
هاست یا همان فضای سایت
بعد از تهیه این دو مورد باید دامنه را به‌وسیله‌ی DNSهایی که شرکت ارائه‌دهنده هاست در اختیار شما قرار داده است به هاست خود متصل کنید.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 413
برچسب ها :

تاريخ : شنبه 1 آذر 1399 | 16:54 | نویسنده : مبینا رمضانی فرد |

بک لینک چیست
بک لینک چیست
بک لینک یکی از مشهور ترین واژه ها در دنیای سئو (SEO – Search Engine Optimization) بهینه سازی موتور جستجو می باشد. بسیاری از افراد تازه کار که تازه فعالیت خود را در بستر وب شروع کرده اند جویای معنا و مفهوم کلمه بک لینک می باشند اما به راستی بک لینک چیست و چه اهمیتی دارد؟

بک لینک چیست
بک لینک فارسی شده عبارت Backlink و به معنی لینک ورودی از یک صفحه وب به دیگر صفحه می باشد. وقتی یک سایت به سایتی دیگر لینک می دهد عبارت بک لینک به میان می آید. لینک خروجی منجر به ارجاع به سایت مقصد شده و ترافیک بعلاوه اعتبار سئو را برای میزبان به همراه دارد.

طبق آمار موجود بک لینک ها مهم ترین فاکتور سئو در بین بیش از ۲۰۰ فاکتور رتبه بندی گوگل می باشند لذا از اهمیت ویژه ای برخوردارند؛ موتور های جستجو با دنبال کردن لینک ها صفحات را کراول کرده و در ایندکس خود جای می دهند اگر لینک ها نبودند موتور های جستجو هرگز نمی توانستند پدیدار شوند.

واژه نامه بک لینک
لینک نوفالو (Nofollow link): اگر که سایتی به سایت دیگر لینک کند اما لینک حاوی اتربیوت نوفالو باشد اتوریتی به صفحه گیرنده منتقل نشده و خزنده گوگل بک لینک را دنبال نکرده و برای اهداف رتبه بندی از آن استفاده ای نمی شود.

لینک فالو (Dofollow Link): به صورت پیش فرض تمامی بک لینک ها فالو بوده و اتوریتی منتقل می کنند گوگل نیز برای اهداف رتبه بندی نتایج جستجو از آنها استفاده می کند.

لینک از دامنه (Linking Root Domains): تعداد بک لینک ورودی به سایت شما از دامنه های مختلف. اگر از یک دامنه ۱۰۰۰ بک لینک داشته باشید ۱ RF محسوب می شود.

لینک بی کیفیت (Low Quality link): لینک های بی کیفیت معمولا از سایت های اسپم وارد سایت شده و معمولا باعث رساندن آسیب و کاهش رتبه سایت می شوند. بهتر است تا با استفاده از ابزار Disavow بک لینک های اسپم را حذف کنید.

لینک بیلدینگ (Link Building): پروسه ساخت بک لینک برای افزایش رتبه سایت و کلمات کلیدی در گوگل.

انکر تکست (Anchor Text): به محتوای لینک متن لنگر گفته می شود که حاوی موضوع لینک می باشد بهتر است کلمه کلیدی صفحه در تگ A قرار بگیرد.

لینک داخلی (Inteal Link): لینک هایی در داخل سایت از صفحه ای به صفحه دیگر داده می شوند لینک داخل سایت نام دارند استفاده آن معمولا برای ارجاع به مطالب مرتبط یا منبع.

قبل از صحبت راجب میزان اهمیت و برتری بک لینک نسبت به دیگر فاکتور های سئو ابتدا باید با تعریف سئو آشنا شوید سئو چیست را در سئو فاکس بخوانید.

۱۰ نکته لینک سازی که سئو کاری باید بدانید
۱- با یه کارگیری ابزار های سئو مانند: Majestic, Ahrefs, MOZ و Semrush می توانید وضعیت لینک سازی سایت خود را مانیتورینگ کرده و مشکلات آن را پیدا کنید.

۲- لینک های nofollow توسط خزنده موتور جستجو دنبال نمی شوند.

۳- برای بهبود جایگاه کلمات کلیدی محلی در نتایج جستج گوگل که به لوکال سئو معروف است از Anchor Text های حاوی کلمه کلیدی موقعیت جغرافیایی استفاده کنید.

۴- گاهی مفهوم Backlink با لینک خارجی (Exteal Link) اشتباه گرفته می شود.

۵- در هنگام ساخت بک لینک از تکرار کلمه کلیدی پرهیز کنید چرا که ممکن است که پنالتی توسط الگوریتم گوگل پنگوئن دچار شده و جریمه شوید؛ پنگوئن مبارز خط حمله Keyword Stuffing است.

https://www.janblaghy.ir/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d8%a8%da%a9-%d9%84%db%8c%d9%86%da%a9/



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 383
برچسب ها :

تاريخ : شنبه 1 آذر 1399 | 1:26 | نویسنده : مبینا رمضانی فرد |

بک لینک چیست
بک لینک چیست
بک لینک یکی از مشهور ترین واژه ها در دنیای سئو (SEO – Search Engine Optimization) بهینه سازی موتور جستجو می باشد. بسیاری از افراد تازه کار که تازه فعالیت خود را در بستر وب شروع کرده اند جویای معنا و مفهوم کلمه بک لینک می باشند اما به راستی بک لینک چیست و چه اهمیتی دارد؟

بک لینک چیست
بک لینک فارسی شده عبارت Backlink و به معنی لینک ورودی از یک صفحه وب به دیگر صفحه می باشد. وقتی یک سایت به سایتی دیگر لینک می دهد عبارت بک لینک به میان می آید. لینک خروجی منجر به ارجاع به سایت مقصد شده و ترافیک بعلاوه اعتبار سئو را برای میزبان به همراه دارد.

طبق آمار موجود بک لینک ها مهم ترین فاکتور سئو در بین بیش از ۲۰۰ فاکتور رتبه بندی گوگل می باشند لذا از اهمیت ویژه ای برخوردارند؛ موتور های جستجو با دنبال کردن لینک ها صفحات را کراول کرده و در ایندکس خود جای می دهند اگر لینک ها نبودند موتور های جستجو هرگز نمی توانستند پدیدار شوند.

واژه نامه بک لینک
لینک نوفالو (Nofollow link): اگر که سایتی به سایت دیگر لینک کند اما لینک حاوی اتربیوت نوفالو باشد اتوریتی به صفحه گیرنده منتقل نشده و خزنده گوگل بک لینک را دنبال نکرده و برای اهداف رتبه بندی از آن استفاده ای نمی شود.

لینک فالو (Dofollow Link): به صورت پیش فرض تمامی بک لینک ها فالو بوده و اتوریتی منتقل می کنند گوگل نیز برای اهداف رتبه بندی نتایج جستجو از آنها استفاده می کند.

لینک از دامنه (Linking Root Domains): تعداد بک لینک ورودی به سایت شما از دامنه های مختلف. اگر از یک دامنه ۱۰۰۰ بک لینک داشته باشید ۱ RF محسوب می شود.

لینک بی کیفیت (Low Quality link): لینک های بی کیفیت معمولا از سایت های اسپم وارد سایت شده و معمولا باعث رساندن آسیب و کاهش رتبه سایت می شوند. بهتر است تا با استفاده از ابزار Disavow بک لینک های اسپم را حذف کنید.

لینک بیلدینگ (Link Building): پروسه ساخت بک لینک برای افزایش رتبه سایت و کلمات کلیدی در گوگل.

انکر تکست (Anchor Text): به محتوای لینک متن لنگر گفته می شود که حاوی موضوع لینک می باشد بهتر است کلمه کلیدی صفحه در تگ A قرار بگیرد.

لینک داخلی (Inteal Link): لینک هایی در داخل سایت از صفحه ای به صفحه دیگر داده می شوند لینک داخل سایت نام دارند استفاده آن معمولا برای ارجاع به مطالب مرتبط یا منبع.

قبل از صحبت راجب میزان اهمیت و برتری بک لینک نسبت به دیگر فاکتور های سئو ابتدا باید با تعریف سئو آشنا شوید سئو چیست را در سئو فاکس بخوانید.

۱۰ نکته لینک سازی که سئو کاری باید بدانید
۱- با یه کارگیری ابزار های سئو مانند: Majestic, Ahrefs, MOZ و Semrush می توانید وضعیت لینک سازی سایت خود را مانیتورینگ کرده و مشکلات آن را پیدا کنید.

۲- لینک های nofollow توسط خزنده موتور جستجو دنبال نمی شوند.

۳- برای بهبود جایگاه کلمات کلیدی محلی در نتایج جستج گوگل که به لوکال سئو معروف است از Anchor Text های حاوی کلمه کلیدی موقعیت جغرافیایی استفاده کنید.

۴- گاهی مفهوم Backlink با لینک خارجی (Exteal Link) اشتباه گرفته می شود.

۵- در هنگام ساخت بک لینک از تکرار کلمه کلیدی پرهیز کنید چرا که ممکن است که پنالتی توسط الگوریتم گوگل پنگوئن دچار شده و جریمه شوید؛ پنگوئن مبارز خط حمله Keyword Stuffing است.

https://www.janblaghy.ir/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d8%a8%da%a9-%d9%84%db%8c%d9%86%da%a9/



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 456
برچسب ها :

تاريخ : شنبه 1 آذر 1399 | 1:26 | نویسنده : مبینا رمضانی فرد |

حتما و حتما ویدیو بالا را کامل ببینید زیرا سئو تصاویر از اهمیت بالایی برخوردار است.

سئوی خارجی off page SEO
سئو خارجی شاید جذابترین بخش از فرایند سئو باشد. برخلاف سئوی داخلی که در بالا توضیح داده شد جهت بهبود رتبه گوگل برخی عملیات نیز باید خارج از سایت ما انجام پذیرد و ارتباطی به محتوای سایت و یا خود سایت ما ندارد.

به اینگونه عملیات سئو که در خارج از سایت انجام میگیرد سئوی خارجی یا off page SEO گفته میشود. از شاخص ترین بخشهای سئوی خارجی میتوان به لینک بیلدینگ و همچنین سوشیال سیگنالها (شبکه های اجتماعی) اشاره کرد.

آموزش سئو خارجی
آموزش سئو خارجی
سئوی خارجی نقش بسیار مهم و پر رنگی در سئو دارد. اهمیت سئوی خارجی به قدری بالاست که تا چند سال پیش فقط توسط لینک بیلدینگ میتوانستیم حتی سخت آموزش سئو ترین کلمات کلیدی را نیز به صفحه اول گوگل بیاوریم، ولی همانطور که اشاره شد در چند سال اخیر گوگل تغییراتی را در الگوریتم بوجود آورد و اهمیت بیشتری به موضوع سئوی داخلی و بویژه محتوا داد.

ولی با این حال ارزش و اهمیت سئوی خارجی و بویژه بک لینک کم نشده است و برای رسیدن به رتبه های بالای گوگل حتما باید به این بخش نیز نگاه ویژه ای داشت. بررسی های اخیر که توسط سایت موز انجام شده است به این نتیجه رسیده است که بک لینکها همچنان بیشترین تاثیر را در رتبه بندی گوگل دارند.

سئوی داخلی) اهمیت محتوا در بهبود رتبه گوگل
حتما شما هم تا کنون جمله ای مانند محتوا پادشاه است (content is king) را شنیده اید.

واقعیت این است که محتوا در سالهای اخیر در الگوریتم موتور جستجوی گوگل اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است و گوگل بیش از پیش به محتوا اهمیت میدهد.

اما گوگل به هر محتوایی اهمیت نمیدهد و بایستی محتوای شما ویژگیهای خاصی داشته باشد. اول اینکه محتوای سایت و نوشته های شما باید بصورت یونیک باشد یعنی هرگز محتوا را از سایت دیگری کپی نکنید.

اما آیا یونیک بودن محتوا برای رتبه گرفتن کافیست؟
پاسخ خیر است.

محتوا علاوه بر یونیک بودن بایستی کیفیت سئو سایت بالایی داشته باشد. فرض کنید شما عبارت "آموزش سئو وردپرس" را جستجو کرده اید و وارد یک سایت شده اید، این سایت هرچند محتوای یونیکی دارد و مواردی نیز در زمینه سئوی وردپرس توضیح داده است ولی بصورت کامل به این موضوع نپرداخته است و شما مجبور میشوید دوباره برگردید به گوگل و عبارت مورد نظر خود را مجددا جستجو کنید و این بار وارد سایتی میشوید که علاوه بر یونیک بودن محتوا کلیه تکنیکها و آموزشهای لازم را در زمینه سئوی وردپرس توضیح داده است، بطوریکه شما پس از مطالعه این محتوا دیگر نیازی به بازگشت و جستجو مجدد آن عبارت ندارید.

بنابراین سایت اول علی رغم یونیک بودن محتوایش کیفیت لازم را ندارد ولی سایت دوم محتوای بسیار غنی و باکیفیتی ارائه کرده است. گوگل به طرق مختلفی این موضوع را متوجه میشود و به سایتهایی با محتوای غنی اهمیت و اعتبار بیشتری میدهد.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 337
برچسب ها :

تاريخ : جمعه 28 آذر 1399 | 19:22 | نویسنده : مبینا رمضانی فرد |